AudiClub [Latvia]



START.LV
Top.LV
PULS.LV Professional statistical system


















AudiClub [Latvia]
Meklēt    Reģistrēties   Ieiet 

Audi A4 1.9 tdi vs Bmw 325 tds vs. audi 90
Lapa 2 no 2
Uz lapu Iepriekšējais  1, 2  
Ierakstīt jaunu tēmu   Atbildēt uz tēmu    AudiClub [Latvia] Forumu Saturs -> OFF-Topic
Skatīt iepriekšējo tēmu :: Skatīt nākošo tēmu  
Autors Ziņojums
DenOfEvil


Pievienojies: 19 Mar 2006
Ieraksti: 875
Atrašanās vieta: Рига

IerakstsIerakstīts: 01:29, 30-Oct-2006, Mon    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

esle sravnit po pokazateljam, to mawinki idut odinakovo!

http://www.avtocredity.ru/avtosalon/catalog/make/9/seria/48/model/1790
http://www.avtocredity.ru/avtosalon/catalog/make/9/seria/51/model/1450

_________________
Audi Coupe 89 B4 1995 2,0 ABK Mono

Главная дорога та, по которой едет танк.
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu
SiR-M
Site Admin


Pievienojies: 10 Dec 2004
Ieraksti: 8320
Atrašanās vieta: quattro team

IerakstsIerakstīts: 14:14, 30-Oct-2006, Mon    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

V pjatnicu nado sjezditj posmotretj chto s tvoim aparatom. mozhet podskazhem chego... vstrechi po pjatnicam.
_________________

C4 Avant quattro AAH LPG // SABi SDS
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu Apmeklēt autora mājas lapu
DenOfEvil


Pievienojies: 19 Mar 2006
Ieraksti: 875
Atrašanās vieta: Рига

IerakstsIerakstīts: 19:37, 30-Oct-2006, Mon    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

mmm po pjatnicam?! a gde? Smile a poslednee vremja malo na forum zalazu, 4toto javno propustil Embarassed
_________________
Audi Coupe 89 B4 1995 2,0 ABK Mono

Главная дорога та, по которой едет танк.
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu
Tariel


Pievienojies: 13 Sep 2005
Ieraksti: 338
Atrašanās vieta: Рига, кенгарагс

IerakstsIerakstīts: 00:15, 31-Oct-2006, Tue    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

Да, было бы неплохо, только куда подъезжать?
Я уже почти на 100% уверен, что беда во мне Embarassed
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu Apmeklēt autora mājas lapu
SiR-M
Site Admin


Pievienojies: 10 Dec 2004
Ieraksti: 8320
Atrašanās vieta: quattro team

IerakstsIerakstīts: 04:18, 31-Oct-2006, Tue    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

sledi za forumom
_________________

C4 Avant quattro AAH LPG // SABi SDS
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu Apmeklēt autora mājas lapu
PbICb
Site Admin


Pievienojies: 10 Dec 2004
Ieraksti: 2748
Atrašanās vieta: quattro team Рига - Лиелварде

IerakstsIerakstīts: 08:42, 31-Oct-2006, Tue    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

Tariel rakstīja:
Very Happy Буду ждать мож у кого-то еще какие-то версии возникнут Cool

Я давно заметил, что на моей 2.2Ти (МС) наиболее эффективный начальный разгон (от 800 до 3000об/мин), когда педаль газа нажата не в пол, а на 2/3-3/4 хода. Когда стрелка переваливает за 2800-3000об/мин - лучше разгоняеться когда тапку в пол и до 5-6-7К, потом на следующую передачу и всё сново.

_________________

VW GOLF IV 1.9TDI (AJM) 4 motion 2001/2002
TOYOTA PROACE VERSO
Всё возможо - если истинно желание!
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu Apmeklēt autora mājas lapu
DmitrySh


Pievienojies: 04 Jun 2006
Ieraksti: 6633
Atrašanās vieta: Riga

IerakstsIerakstīts: 10:19, 31-Oct-2006, Tue    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

PbICb rakstīja:
Tariel rakstīja:
Very Happy Буду ждать мож у кого-то еще какие-то версии возникнут Cool

Я давно заметил, что на моей 2.2Ти (МС) наиболее эффективный начальный разгон (от 800 до 3000об/мин), когда педаль газа нажата не в пол, а на 2/3-3/4 хода. Когда стрелка переваливает за 2800-3000об/мин - лучше разгоняеться когда тапку в пол и до 5-6-7К, потом на следующую передачу и всё сново.

Кстати да. У меня похожая ситуация. Если просто тупо тапку в пол с места её как переклинивает а если на 2/3 то очень даже резво, потом дожимаешь до полика ещё прибавляет.

_________________
A4 2.5 TDI Q 2002 180HP (AKE/BAU)
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu
Tariel


Pievienojies: 13 Sep 2005
Ieraksti: 338
Atrašanās vieta: Рига, кенгарагс

IerakstsIerakstīts: 10:38, 31-Oct-2006, Tue    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

ДА, вчера подметил тоже самое. Если сразу в пол, то тупит, а если плавно укладывать то рвет. Попробую еще разик до морозов у А4 реванш взять
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu Apmeklēt autora mājas lapu
Artem
Site Admin


Pievienojies: 08 May 2005
Ieraksti: 4138
Atrašanās vieta: quattro team

IerakstsIerakstīts: 13:52, 31-Oct-2006, Tue    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

DmitrySh rakstīja:
PbICb rakstīja:
Tariel rakstīja:
Very Happy Буду ждать мож у кого-то еще какие-то версии возникнут Cool

Я давно заметил, что на моей 2.2Ти (МС) наиболее эффективный начальный разгон (от 800 до 3000об/мин), когда педаль газа нажата не в пол, а на 2/3-3/4 хода. Когда стрелка переваливает за 2800-3000об/мин - лучше разгоняеться когда тапку в пол и до 5-6-7К, потом на следующую передачу и всё сново.

Кстати да. У меня похожая ситуация. Если просто тупо тапку в пол с места её как переклинивает а если на 2/3 то очень даже резво, потом дожимаешь до полика ещё прибавляет.


Когда мы были молодыми то чушь прекрасную несли.
Может от того, что турбы-шмурбы у Вас. Х.з. Второй NG уже и макимальный разгон только с утопленной педалью. Странно то, что атмосфернику нужен воздух - на R5 при полном газе оба дросселя встают паралельно потоку воздуха, включаеться пусковая форсунка и пипец на 3 передаче после 3000 об. урагаан. Проверьте системы.
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu Apmeklēt autora mājas lapu
PbICb
Site Admin


Pievienojies: 10 Dec 2004
Ieraksti: 2748
Atrašanās vieta: quattro team Рига - Лиелварде

IerakstsIerakstīts: 10:36, 01-Nov-2006, Wed    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

Artem rakstīja:
Может от того, что турбы-шмурбы у Вас. Х.з. Второй NG уже и макимальный разгон только с утопленной педалью. Странно то, что атмосфернику нужен воздух - на R5 при полном газе оба дросселя встают паралельно потоку воздуха, включаеться пусковая форсунка и пипец на 3 передаче после 3000 об. урагаан. Проверьте системы.

Почти сразу поле покупки своей ласточки, кто-то из Сировской банды мне объяснил вот, что...
1) На моём движке (МС) стоит на дросельной заслонке трёхпозиционный переключатель... Первое положение - ХХ, второе - "едем" и третье "форсаж" - когда дросельная заслонка открыта на полую катушку...
2) Когда "тапок в пол" - комп меняет программу зажигания и подачи топлива (увеличивает). При резком переходе с режима ХХ в режим "форсаж" двигатель получает много топлива, но турбина ещё не даёт достаточное колличество воздуха - получаеться перелив топлива... По этому надо дать спокойно двигателю набрать 2500-2800 об/минуту и тогда давить тапку в пол.
Хотя возможно что-то и не исправно у двигателя.

_________________

VW GOLF IV 1.9TDI (AJM) 4 motion 2001/2002
TOYOTA PROACE VERSO
Всё возможо - если истинно желание!
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu Apmeklēt autora mājas lapu
Rādīt ierakstus intervālā:   
Ierakstīt jaunu tēmu   Atbildēt uz tēmu    AudiClub [Latvia] Forumu Saturs -> OFF-Topic All times are GMT + 3 Hours
Uz lapu Iepriekšējais  1, 2
Lapa 2 no 2

 
Pāriet uz:  
Tu nevari ierakstīt jaunu tēmu šajā forumā
Tu nevari atbildēt uz tēmām šajā forumā
Tu nevari labot savus ierakstus šajā forumā
Tu nevari dzēst savus ierakstus šajā forumā
Tu nevari piedalīties balsošanā šajā forumā
You can attach files in this forum
You can download files in this forum

All logos and trademarks in this site are property of their respective owner
2002-2007 (C) Latvijas Audi Klubs
Powered by AudiClub Latvia