AudiClub [Latvia]



START.LV
Top.LV
PULS.LV Professional statistical system


















AudiClub [Latvia]
Meklēt    Reģistrēties   Ieiet 

а вот интересно
Lapa 1 no 2
Uz lapu 1, 2  Nākošais  
Ierakstīt jaunu tēmu   Atbildēt uz tēmu    AudiClub [Latvia] Forumu Saturs -> Elektrība
Skatīt iepriekšējo tēmu :: Skatīt nākošo tēmu  
Autors Ziņojums
Thomas :)





IerakstsIerakstīts: 12:17, 15-Jan-2007, Mon    Ieraksta virsraksts: а вот интересно Atbildēt citējot

такое дело, на инжекторе с передней стороны(возле шлангов на форсунки) вроде как симулятором называется, вобщем в ту степь разьём приходит (на 2 провода) и есть такое подозрение, что ему конец, так как машинка не на полную едет, когда на заведённой машине его отключаешь изменений 0, а подключаешь как бы в натяг его(ну немного наискось, чтобы контакт потереть) обороты поднимаются(на слух оборотов 50 набирает) и какой-то период времени(всегда после этой процедуры разный) машина становится намного легче на разгон, на педаль газа реагирует супер(хотя и так не тупит) и это не глюк. Так дело в разьёме или в том что его отключаешь/ подключаешь и куда-то (возможно уходят какие-то показания, которые позволяют двиглу лучше крутиться? во завернул...ну уж простите...утро понедельника)
Atpakaļ uz sākumu
Thomas :)





IerakstsIerakstīts: 12:18, 15-Jan-2007, Mon    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

P.S. 2.3 NG '89
Atpakaļ uz sākumu
Thomas


Pievienojies: 23 Oct 2006
Ieraksti: 7814

IerakstsIerakstīts: 15:59, 17-Jan-2007, Wed    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

ммм...неужели никто не ответит)? Rolling Eyes
_________________
coupe quattro '93
80 turbo quattro '83
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu
Artem
Site Admin


Pievienojies: 08 May 2005
Ieraksti: 4138
Atrašanās vieta: quattro team

IerakstsIerakstīts: 17:14, 17-Jan-2007, Wed    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

Денни хорошо объяснил бы. Эта штука - регулятор управляющего давления на него от блока управления
приходит сигнал (управляющий ток) от компютера. В зависимости от режима поднимает или понижает давление
в дозаторе-распределителе (пауке). Старт (частичное обогощение смеси), газ (максимальное обогощение),
сброс газа (отсечка подачи топлива), круиз (обеднение смеси).


Pēdējo reizi labojis Artem (11:50, 18-Jan-2007, Thu), pavisam labots 1 reizi
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu Apmeklēt autora mājas lapu
Thomas


Pievienojies: 23 Oct 2006
Ieraksti: 7814

IerakstsIerakstīts: 20:14, 17-Jan-2007, Wed    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

аха, я ещё заметил, что по таму как машина заводится(хорошо/не с пол тыка) можно определить намана всё или нет, так что видимо сходится). А где такой разьём можно купить?
_________________
coupe quattro '93
80 turbo quattro '83
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu
Artem
Site Admin


Pievienojies: 08 May 2005
Ieraksti: 4138
Atrašanās vieta: quattro team

IerakstsIerakstīts: 20:44, 17-Jan-2007, Wed    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

Thomas rakstīja:
аха, я ещё заметил, что по таму как машина заводится(хорошо/не с пол тыка) можно определить намана всё или нет, так что видимо сходится). А где такой разьём можно купить?


Штекер найдешь на шроте, проверить работу регулятора можно подключив к нему паралельно вольтметр, а в выхлопную трубу газоанализатор, и по параметрам СО и току определяеться работа устройства.
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu Apmeklēt autora mājas lapu
Denni


Pievienojies: 23 Dec 2005
Ieraksti: 2368

IerakstsIerakstīts: 00:17, 18-Jan-2007, Thu    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

Artem rakstīja:
Thomas rakstīja:
аха, я ещё заметил, что по таму как машина заводится(хорошо/не с пол тыка) можно определить намана всё или нет, так что видимо сходится). А где такой разьём можно купить?


Штекер найдешь на шроте, проверить работу регулятора можно подключив к нему паралельно вольтметр, а в выхлопную трубу газоанализатор, и по параметрам СО и току определяеться работа устройства.

Усе прально говоришь! Applause
Еще можно и напрямую именно ток его мерить, но это уже как кому нравится Wink
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu
Cat


Pievienojies: 23 Nov 2004
Ieraksti: 390
Atrašanās vieta: Rīga, Jēkabpils

IerakstsIerakstīts: 00:20, 18-Jan-2007, Thu    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

Artem rakstīja:

Штекер найдешь на шроте, проверить работу регулятора можно подключив к нему паралельно вольтметр, а в выхлопную трубу газоанализатор, и по параметрам СО и току определяеться работа устройства.


Sorry nenoturējos!

_________________
audi.cats.lv
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu Apmeklēt autora mājas lapu
Denni


Pievienojies: 23 Dec 2005
Ieraksti: 2368

IerakstsIerakstīts: 01:40, 18-Jan-2007, Thu    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

Cat rakstīja:
Artem rakstīja:

Штекер найдешь на шроте, проверить работу регулятора можно подключив к нему паралельно вольтметр, а в выхлопную трубу газоанализатор, и по параметрам СО и току определяеться работа устройства.


Sorry nenoturējos!

Меряешь напругу и по известному сопротивлению вычисляешь ток. Smile
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu
Thomas


Pievienojies: 23 Oct 2006
Ieraksti: 7814

IerakstsIerakstīts: 09:47, 18-Jan-2007, Thu    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

мде))) вольтметры паралельно...(которых до кучи нет )) сьезжу ка я в Карбюратору сервисс))) про шрот всё ясно, ну а новый где-то реально достать? просто у многих знакомых та же беда и шрот, увы не помог.
_________________
coupe quattro '93
80 turbo quattro '83
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu
Artem
Site Admin


Pievienojies: 08 May 2005
Ieraksti: 4138
Atrašanās vieta: quattro team

IerakstsIerakstīts: 11:56, 18-Jan-2007, Thu    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

Мы должны понимать друг друга и это главное! Вообще во время работы регулятор должен писщать как комар, тонко очень. Я этот писк сквозь работу двигателя слышу, на разных режимах чуть-чуть частота меняеться. Про штекер я так и не понял - небыло такой проблемы, странно. smile_upset
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu Apmeklēt autora mājas lapu
Denni


Pievienojies: 23 Dec 2005
Ieraksti: 2368

IerakstsIerakstīts: 12:26, 18-Jan-2007, Thu    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

Thomas rakstīja:
мде))) вольтметры паралельно...(которых до кучи нет )) сьезжу ка я в Карбюратору сервисс))) про шрот всё ясно, ну а новый где-то реально достать? просто у многих знакомых та же беда и шрот, увы не помог.

При большом хотении насколько я помню этот штекер можно разобрать (с обратной стороны его клеммы вытаскиваются). Ну и там смореть - или в самой клемме провод не контачит, или где-то вблизи провод переломился...
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu
Thomas


Pievienojies: 23 Oct 2006
Ieraksti: 7814

IerakstsIerakstīts: 16:25, 18-Jan-2007, Thu    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

та штука, что на жабе цыкает...эт она под комара чтоли косит?) читал где-то про промывку...не важно, Виннсом или аналогами...вроде как для НГ это вредно из-за какой-то резины в системе впрыска(она разваливается) насколько это так?

а разобрать штекер - это идея...

_________________
coupe quattro '93
80 turbo quattro '83
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu
Artem
Site Admin


Pievienojies: 08 May 2005
Ieraksti: 4138
Atrašanās vieta: quattro team

IerakstsIerakstīts: 16:50, 18-Jan-2007, Thu    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

Ты написал про вентиляцию бензобака, а я про регулятор. Винсс утверждает - оно безвредно для резины Rolling Eyes
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu Apmeklēt autora mājas lapu
Thomas


Pievienojies: 23 Oct 2006
Ieraksti: 7814

IerakstsIerakstīts: 17:55, 18-Jan-2007, Thu    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

Артём, а ты свой НГ им полоскал?
_________________
coupe quattro '93
80 turbo quattro '83
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu
Rādīt ierakstus intervālā:   
Ierakstīt jaunu tēmu   Atbildēt uz tēmu    AudiClub [Latvia] Forumu Saturs -> Elektrība All times are GMT + 3 Hours
Uz lapu 1, 2  Nākošais
Lapa 1 no 2

 
Pāriet uz:  
Tu nevari ierakstīt jaunu tēmu šajā forumā
Tu nevari atbildēt uz tēmām šajā forumā
Tu nevari labot savus ierakstus šajā forumā
Tu nevari dzēst savus ierakstus šajā forumā
Tu nevari piedalīties balsošanā šajā forumā
You can attach files in this forum
You can download files in this forum

All logos and trademarks in this site are property of their respective owner
2002-2007 (C) Latvijas Audi Klubs
Powered by AudiClub Latvia