ну вот а говориш на раздалбай.
Прочти мануал о сроке службы свечей накала. _________________ Установка Г.Б.О. на автомобили от классики до инжекторов,производства Elpigaz Stella,AC STAG, Lpg Tech .sia "SKANVY" 29138472. S4 2.2 lim t qLPG S4 2,8 avant q petrol
ну вот а говориш на раздалбай.
Прочти мануал о сроке службы свечей накала.
а зачем менять есле проблем небыло с запуском ни в какой мороз с полтыка всегда а затем сразу все 3 умерли пробег 220000-для дизеля это не прбег к тому же машина 8 месяцев как пригнана _________________ Audi 100 V6 2.8 automatic
Censured
а нах тогда масло менять.для масла 10,000 не пробег Cool _________________ Установка Г.Б.О. на автомобили от классики до инжекторов,производства Elpigaz Stella,AC STAG, Lpg Tech .sia "SKANVY" 29138472. S4 2.2 lim t qLPG S4 2,8 avant q petrol
Censured
а нах тогда масло менять.для масла 10,000 не пробег Cool
для масла 7-10 тыс-ПРОБЕГ желательно по крайней мере,можно и каждые 30000масло менять-дело вкуса каждого я меняю каждые 9000 ИМХО _________________ Audi 100 V6 2.8 automatic
не согласен с DmitrySh по поводу шумности V-образника ''по определению он менее шумный чем рядный двиг.'',чем рядная четвёрка согласен ,но не тише чем рядная шестёрка.
не согласен с ДмитрыШ по поводу шумности В-образника ьь[цолор=ред]по определению он менее шумный чем рядный двиг[/цолор].ьь,чем рядная четвёрка согласен ,но не тише чем рядная шестёрка.
не согласен с DmitrySh по поводу шумности V-образника ''по определению он менее шумный чем рядный двиг.'',чем рядная четвёрка согласен ,но не тише чем рядная шестёрка.
Здесь вашето Ауди форум а Ауди не выпускают монстров 6 котловых рядных, в отличии от небудем показывать пальцем _________________ A4 2.5 TDI Q 2002 180HP (AKE/BAU)
[а с чего ты взял что мой друг раздолбай и сношает мотор в хвост и в гриву как ты выразился ты что с ним знаком чтоли я уверен-некаждый соклубник так ухаживает за машиной как он тому подтверждение-тоже самое масло-по 9 Лс литр льет на холостых шумный вся шумоизоляция на месте-и на капоте и на двигле все дизеля тарахтят на холостых я сам на нем езжу иногда-знаю что говорю,а по поводу свечей-их просто никто неменял с момента производства-подтверждение тому что они отходили 8 лет с моментавыпуска машины
Покупка масла за 9 лат литр не признак хорошего хозяина (нормальное масло 5-6 лат за литр, полагаю за 9 лат это типа лонг-лайф как раз таки признак экономности и скупердяйства хозяина).
Так ты сравниваешь дизеля и бензиновики по шумности? Ну ты тогда Америки не открыл. Любой рядный дизель в ухоженном состоянии будет по определению шумнее В-образного в таком же ухоженном состоянии. А если у приятеля он шумный то либо это тебе показалось по сравнению со своим бензиновым либо двиг действительно требует внимания....
Если я скажу тебе что твой двиг плохой потому что ты поменял недавно свечи это будет справедливо? _________________ A4 2.5 TDI Q 2002 180HP (AKE/BAU)
Pievienojies: 28 Jul 2007 Ieraksti: 5599 Atrašanās vieta: Рига
Ierakstīts: 12:33, 22-Mar-2008, Sat Ieraksta virsraksts:
DmitrySh rakstīja:
Alex V6 rakstīja:
[а с чего ты взял что мой друг раздолбай и сношает мотор в хвост и в гриву как ты выразился ты что с ним знаком чтоли я уверен-некаждый соклубник так ухаживает за машиной как он тому подтверждение-тоже самое масло-по 9 Лс литр льет на холостых шумный вся шумоизоляция на месте-и на капоте и на двигле все дизеля тарахтят на холостых я сам на нем езжу иногда-знаю что говорю,а по поводу свечей-их просто никто неменял с момента производства-подтверждение тому что они отходили 8 лет с моментавыпуска машины
Покупка масла за 9 лат литр не признак хорошего хозяина (нормальное масло 5-6 лат за литр, полагаю за 9 лат это типа лонг-лайф как раз таки признак экономности и скупердяйства хозяина).
Так ты сравниваешь дизеля и бензиновики по шумности? Ну ты тогда Америки не открыл. Любой рядный дизель в ухоженном состоянии будет по определению шумнее В-образного в таком же ухоженном состоянии. А если у приятеля он шумный то либо это тебе показалось по сравнению со своим бензиновым либо двиг действительно требует внимания....
Если я скажу тебе что твой двиг плохой потому что ты поменял недавно свечи это будет справедливо?
в дизелях я несилен ,поэтому тебе виднее я высказал свои впечатления по этому поводу по поводу свечей-конечно несправедливо проехали Дима _________________ Audi 100 V6 2.8 automatic
Ierakstīts: 13:54, 22-Mar-2008, Sat Ieraksta virsraksts:
Прям слова эесперта _________________ Установка Г.Б.О. на автомобили от классики до инжекторов,производства Elpigaz Stella,AC STAG, Lpg Tech .sia "SKANVY" 29138472. S4 2.2 lim t qLPG S4 2,8 avant q petrol
Ierakstīts: 14:14, 22-Mar-2008, Sat Ieraksta virsraksts:
Это святое _________________ Установка Г.Б.О. на автомобили от классики до инжекторов,производства Elpigaz Stella,AC STAG, Lpg Tech .sia "SKANVY" 29138472. S4 2.2 lim t qLPG S4 2,8 avant q petrol
Man ir bijis 1999.g Passat ar 1,9TDI ar 115zs, kam līdzīgu liek arī Audi un pašlaik ir 2002.g. A6 ar 2,5TDI 162Zs, abi universāli.
Passat bija un ir ļoti labs auto, būtu pircis otreiz, ja negribētu pārmaiņas.
Par Passat:
Ļoti laba ietilpība, ne sliktāka par A6, praktiskāk izmantojams kā universāls.
Labs, ekonomisks, jaudīgs motors, nav īpaši kaprīzs, sūkņa sprauslas kalpoja nevainojami, turbīna arī, nobraucu no 180 kkm līdz 320 kkm uz spidometra. Patēriņš no 5 l ārpus pilsētas līdz 7 l pilsētā, vidējais ap 6, tālos gabalos uz Eiropu ap 5,5 l/100 km. Siksnas maiņa no 120- 200 Ls.
Defekti- mainīju galvas blīvi, kas bija nemanāmi bojāta, ar bojājumu nobraucu 1,5 gadus, kamēr dabūju remontēt pa ceļam Vācijā, jo īsti vaina parādījās, kad motors uzsila uz Polijas un Vācijas lielceļiem. Kvēlsveces tāpat visas nomainīju, jo mūsu ziemās tās nepieciešamas daudz vairāk, nekā Vācijā.
Gaita stingrāka un sportiskāka, stūres iekārta labāk izjūtama kā A6.
Par A6:
It kā jau prestižāks, jo "gredzenu pavēlnieks", akurātāk izstrādātas detaļas, labāks mikroklimats, laba Bose mūzikas sistēma.
2,5 TDI mazāk jūtama pāreja kad sāk darboties turbīna, vienmērīgāka un klusāka darbība, jaudas pieaugums salīdzinot ar 1,9 ne visai izteikts, tas drīzāk atkarīgs no braukšanas stila. Jāsaka ka 2,5 TDI nemazinās jauda pie lieliem apgriezieniem- virs 3000 iet vienmērīgi līdz automāts pārlec pie max apgriezieniem, 1,9 labi ceļ no 1800 līdz 3000.
Siksnas maiņa 2,5 TDI būs no 300- 500 Ls, kārtējās apkopes arī gandrīz uz pusi dārgākas, jo mašīna prestižāka.
Bremžu kluči A6, ja ir nodiluma devējs maksās sākot no 50 Ls, riepas par 20% dārgākas.
Ko darītu, ja vēlreiz pirktu A6:
Nekāda nozīme nav ksenona gaismām, ja nav pilnīgi jauns efekts maz jūtams.
Labs ir automāts, ļoti labs ir variators- pa pilsētu, kalniem ārzemju braucienos perfekts, tikai kārtīgi jākopj, un ja nojūk 1500- 5000 Ls vējā. Viegli kopjams ir ādas salons.
Ir bijis arī vecais A6 1996.g. ar V6 benzīnnieku. Nebija pietiekama griezes momenta līdz 3500 apgr.- jāpārslēdas pie katras apdzīšanas, ēda eļļu, lai gan nobraukums nebija liels.
Ja man būtu jāizvēlas starp A6 un Passat, pirktu to, kuru varētu atļauties pirkt jaunāku un labākā stāvoklī.
Uzrakstīju daudz, bet vai tēmas aizsācējs ir izvēlējies savu auto? Ja vēl kas interesē par šiem auto vai motoriem- jautā!
Tu nevari ierakstīt jaunu tēmu šajā forumā Tu nevari atbildēt uz tēmām šajā forumā Tu nevari labot savus ierakstus šajā forumā Tu nevari dzēst savus ierakstus šajā forumā Tu nevari piedalīties balsošanā šajā forumā You can attach files in this forum You can download files in this forum
All logos and trademarks in this site are property of their respective owner
2002-2007 (C) Latvijas Audi Klubs
Powered by AudiClub Latvia