elkoraa nevienu labaak negaidi. pie aparaturas parasti lohi staav. un koaksialjus jau nu gan nevajadzeetu priekshaa likt. koroch, pujkinj, tu galiigi saputrojies esi, muus arii nogurdinaaji, un liekas nenopirksi vel ilgi neko, svarstoties, un negribot saprast teoriju.
Eu kads negrib pa leto pardot suba vadus !!?? vai var pateikt kur var dabut pa leto , braukaju pa visadiem veikalime zemak pa 20ls nekur nevaru atrast _________________ Auto elektro Service Click -> Xtuning тел 29538828 / 26036223 /
AUDI A4 1.8 V5 20v 2000.g.
AUDI A4 2.8 V6 30v Quattro 1999.g. RG-46
tu man liekas vertee skaljrunjus tik peec to cenas, ne?
pastiprinatajs arii buus? citadi nav jeegas. un labaam jaudaam nepietiek tik ar nosaciitu pakoshanu, vajag arii skaljrunju vietas stiprinaat.
Tur jau ta lieta ka pastirpinataja nav esmu galigi saputrojies tur ka skatos tak nak klat pastirpinataji ar tiem nepietike !?
Varbut man liekas visas labas tik tapec ka man uz doto momentu skan tik prieksejas def tumbas kuras ir ja nemaldos 10* un 25 w _________________ Auto elektro Service Click -> Xtuning тел 29538828 / 26036223 /
AUDI A4 1.8 V5 20v 2000.g.
AUDI A4 2.8 V6 30v Quattro 1999.g. RG-46
tu taksh esi aaksts taas kastes nav tas par ko tu domaa.
divkomponenshu skaljruniem liidz naak Krossoveri, ieb atdaloshie filtri. pastiprinataais japeerk atsevishki. ap 100-150ls
Tak es jau teicu ka man saja joma nav lielas zinasanas es vismaz domaju ka tas kastites pastirpina skanu !!! ka es saprotu ir 2 veidu tumbas ar ko vinas ipasi atstiras !? _________________ Auto elektro Service Click -> Xtuning тел 29538828 / 26036223 /
AUDI A4 1.8 V5 20v 2000.g.
AUDI A4 2.8 V6 30v Quattro 1999.g. RG-46
Pamatā ir divu veidu car audio akustika- komponentu un koaksiālie.
Komponentu ir ar atsevišķiem mid basa; augsto frekvenču ( pīkstulis) un dažos gadījumos vidus frekvenču skaļruņiem ( tas ja ir 3- komponentu akustika). Lai nodalītu liekās frekvences starp dažādiem skaļruņiem ( pīkstuļiem un mid basiem) tiek lietots krosoveris vai krosovera parodija tranzistoriņa veidā. Ja nebūtu krosovera tad viss frekvences spektrs tiktu padots uz skaļruņiem- piemēram uz pīkstuli nafig nevajag dot zemās frekvences- tās radīs skaņas kropļus un pīkstuļa drīzu izbeigšanos. Kāpēc lieto komponentu akustiku- te jau ir jāzin skaņas fizikas pamati, īsāk sakot augstās/ vidus frekvences ir tās kas veido skaņas skatuvi. Tādejādi uzliekot pīkstuļus uz paneļa vai stoikās mēs panākam ka skaņa ir gandrīz acu augstumā, midbasi tikai papildina skaņas spektru- lai gan te arī ir nianses... Ieliekot koaksiāļus lejā durvīs mēs saņemam skaņu kas nāk no kājām.
Labai akustikai ir jāliek pastiprinātājs jo krosoveri novājina skaņu- lai gan te arī ir dažas nianses ( tajās pagaidām labāk neiedziļinies )
Kāpēc visi ieteica likt 17 cm frontes akustiku priekšā + subis aizmugurē + pastūzis visām tām lietām un aizmirst par aizmugures akustikas likšanu?
1) 17 cm labāķ atskaņo zemākas frekvences nekā 13 cm- īsāk sakot jo lielāks skaļruņa laukums jo zemākas frekvences tas spēj atskaņot ( jāaizmirst kas ir rakstīts uz kastēm un teh. informācijā)
2) kāpēc koncetrēties uz kvalitatīvu frontes akustiku nevis salikt pa visu mašīnu čupu ar skaļruņiem- kvalitatīvas akustikas skaņa lieliski piepildīs mašīnas salonu ar pareizāku skaņu labāk nekā čupa ar vajākiem skaļruņiem
3) 17 cm atskaņo zemākas frekvences un tādejādi tiek panākts ka ar subi nav tā saucamās trekvenču bedres- piemēram, subis tiek nogriezts LPF uz 80 Hz ( LPF - tiek atskaņota frekvence līdz 80 Hz, augstāki Hz netiek atskaņoti) un ir 13 cm nogriezts ar HPF uz 120 HZ ( HPF- tiek atskaņota frekvence no 120 Hz, zemāki Hz netiek atskaņoti ) un tādejādi saņemam fekvenču bedri no 80 līdz 120 Hz kurā nekas neskan. _________________ S2 avant + MTM ECU + pāris skrūvītes no RS2
Lai būtu vieglāk diskutēt vajadzētu vismaz pamata terminus TEV iemācītie - kas ir stereo bāze; skaņas skatuve, tās dziļums; krossoveri; LPF un HPF u.t.t. _________________ S2 avant + MTM ECU + pāris skrūvītes no RS2
Был сегодня в Элкор Плаза, посмотрел JBL компонентки (именно посмотрел), даже глаз кинуть было неначто, одни каоксиалки. Так ещёж ниодин "продавец" даж неподошёл, стояли за десять шагов и тупо перехихикивались, в стране всё ОК и зарабатывать нам ненадо ....
Поимки прослушки JBL продолжаются, есть какие другие места ? или может ктонить ставил/слушал/связывался с моделью "JBL GTO 607 C" и её собраты?
Пока остановился на DLS B6A, Альпина в этой ценовой - проиграла.
To Naiky, aizbrauciet uz inCar.lv , tur visu pastastis kas un ka, vakar pats tur biju, laba attieksme. _________________ audi A4 (95) AEB
Был сегодня в Элкор Плаза, посмотрел ЙБЛ компонентки (именно посмотрел), даже глаз кинуть было неначто, одни каоксиалки. Так ещёж ниодин "продавец" даж неподошёл, стояли за десять шагов и тупо перехихикивались, в стране всё ОК и зарабатывать нам ненадо ....
Поимки прослушки ЙБЛ продолжаются, есть какие другие места ? или может ктонить ставил/слушал/связывался с моделью "ЙБЛ ГТО 607 Ц" и её собраты?
Пока остановился на ДЛС Б6А, Альпина в этой ценовой - проиграла.
То Наикы, аизбрауциет уз инЦар.лв , тур вису пастастис кас ун ка, вакар патс тур быйу, лаба аттиексме.
Мдя, параметры понравились да и к мнению вашему и Гуру я ток и прислушиваюсь, но минус с моей стороны это фин. часть, система собирается бюджетная а эти на порядок дороже
За совет спс, но как говорится "будем искать" _________________ audi A4 (95) AEB
Pamatā ir divu veidu car audio akustika- komponentu un koaksiālie.
Komponentu ir ar atsevišķiem mid basa; augsto frekvenču ( pīkstulis) un dažos gadījumos vidus frekvenču skaļruņiem ( tas ja ir 3- komponentu akustika). Lai nodalītu liekās frekvences starp dažādiem skaļruņiem ( pīkstuļiem un mid basiem) tiek lietots krosoveris vai krosovera parodija tranzistoriņa veidā. Ja nebūtu krosovera tad viss frekvences spektrs tiktu padots uz skaļruņiem- piemēram uz pīkstuli nafig nevajag dot zemās frekvences- tās radīs skaņas kropļus un pīkstuļa drīzu izbeigšanos. Kāpēc lieto komponentu akustiku- te jau ir jāzin skaņas fizikas pamati, īsāk sakot augstās/ vidus frekvences ir tās kas veido skaņas skatuvi. Tādejādi uzliekot pīkstuļus uz paneļa vai stoikās mēs panākam ka skaņa ir gandrīz acu augstumā, midbasi tikai papildina skaņas spektru- lai gan te arī ir nianses... Ieliekot koaksiāļus lejā durvīs mēs saņemam skaņu kas nāk no kājām.
Labai akustikai ir jāliek pastiprinātājs jo krosoveri novājina skaņu- lai gan te arī ir dažas nianses ( tajās pagaidām labāk neiedziļinies )
Kāpēc visi ieteica likt 17 cm frontes akustiku priekšā + subis aizmugurē + pastūzis visām tām lietām un aizmirst par aizmugures akustikas likšanu?
1) 17 cm labāķ atskaņo zemākas frekvences nekā 13 cm- īsāk sakot jo lielāks skaļruņa laukums jo zemākas frekvences tas spēj atskaņot ( jāaizmirst kas ir rakstīts uz kastēm un teh. informācijā)
2) kāpēc koncetrēties uz kvalitatīvu frontes akustiku nevis salikt pa visu mašīnu čupu ar skaļruņiem- kvalitatīvas akustikas skaņa lieliski piepildīs mašīnas salonu ar pareizāku skaņu labāk nekā čupa ar vajākiem skaļruņiem
3) 17 cm atskaņo zemākas frekvences un tādejādi tiek panākts ka ar subi nav tā saucamās trekvenču bedres- piemēram, subis tiek nogriezts LPF uz 80 Hz ( LPF - tiek atskaņota frekvence līdz 80 Hz, augstāki Hz netiek atskaņoti) un ir 13 cm nogriezts ar HPF uz 120 HZ ( HPF- tiek atskaņota frekvence no 120 Hz, zemāki Hz netiek atskaņoti ) un tādejādi saņemam fekvenču bedri no 80 līdz 120 Hz kurā nekas neskan.
Liels paldies man isteniba diezgan nodereja si info !!! tagat kaut zinu ko prieksa bazst tik sanak baiga vadu vilksana !!! sanak prieksa komponentu un aizmugure var koaksiālie !!! bet pec ka vinas atstira , pec ta ka ir krosoveris un koaksiālie nav !? _________________ Auto elektro Service Click -> Xtuning тел 29538828 / 26036223 /
AUDI A4 1.8 V5 20v 2000.g.
AUDI A4 2.8 V6 30v Quattro 1999.g. RG-46
Tu nevari ierakstīt jaunu tēmu šajā forumā Tu nevari atbildēt uz tēmām šajā forumā Tu nevari labot savus ierakstus šajā forumā Tu nevari dzēst savus ierakstus šajā forumā Tu nevari piedalīties balsošanā šajā forumā You cannot attach files in this forum You cannot download files in this forum
All logos and trademarks in this site are property of their respective owner
2002-2007 (C) Latvijas Audi Klubs
Powered by AudiClub Latvia